Kroz sučelje WEB servisa eCarinskiOtpremnik evidentira zaduženja i razduženja. Pri puštanju robe u provoz aktivira se funkcija automatskog zaduženja, a kod primitka IE poruke o završetku provoza aktivira se automatsko razduženje.

U pregledniku dokumenata, eCarinskiOtpremnik prikazuje stupac eGarancije, koji prikazuje status predmeta u ovisnosti o zaduženju/razduženju/evidenciji. Stupac je označen s oznakom "!" kao što je prikazano na slici.

Statusi dokumenata u ovisnosti o podnošenju u sustav eGarancije
Tablica prikazuje vrste statusa i kratko objašnjenje.
Ikona
|
Vrsta
|
Objašnjenje
|

|
Zaduženo
|
Dokument je zadužen u evidenciji eGarancije. Iznos obračunatog duga oduzet je od referentnog iznosa jamstva. Ova se ikona prikazuje nakon primitka poruke IE029 – puštanje robe u provoz i evidentiranja u sustav eGarancije.
|

|
Razduženo
|
Dokument je razdužen iz evidencije. Ova se ikona prikazuje kada je deklaracija zaprimila poruku IE045 – obavijest o razduženju i ta je informacija prosljeđena eGaranciji.
|

|
Dokument nije evidentiran u sustavu
|
Dokument je dobio poruku IE029 ili IE045 ali izmjena nije evidentirana u sustavu eGarancije npr. zbog greške u komunikaciji ili neispravnog korisničkog imena ili lozinke.
|
U podnožju aplikacije, nalazi se podatak o stanju garancije/ja i zadnjem datumu i vremenu provjere.

Stanje garancije u podnožju
Iako će aplikacija automatski nakon preuzimanja poruke IE029 korisniku dati mogućnost zaduženja u sustavu eGarancije (više informacija u Postupak na otpremi), aplikacija omogućava naknadno zaduženje jamstva u sustavu eGarancije. Da bismo naknadno evidentirali JCD u sustavu eGarancije potrebno je:
 Ikona dokumenta koji nije zaveden u sustavu i naknadno podnošenje
2. | Program će otvoriti dialoški okvir eGarancija – Zaduženje i razduženje, u kojem će prikazati informaciju o uspješnom zaduženju jamstva u servisu praćenja; |
 Poruka o uspješnoj prijavi
3. | Po uspješnom zaduženju, aplikacija mijenja ikonu zaduženja eGarancije. |
 Dokument je zadužen
|
Aplikacija po primitku poruke IE045 korisniku daje mogućnost automatskog razduženja u sustavu eGarancije (više informacija u Postupak na odredištu), aplikacija omogućava naknadno zaduženje jamstva u sustavu eGarancije. Da bismo naknadno evidentirali JCD u sustavu eGarancije potrebno je:
 Dokument nije razdužen a zaprimio je IE045 poruku
2. | Program će otvoriti dialoški okvir eGarancija – Zaduženje i razduženje, u kojem će prikazati informaciju o uspješnom razduženju jamstva u servisu praćenja; |
 Poruka o uspješnom razduženju
3. | Po uspješnom razduženju, aplikacija mijenja ikonu razduženja eGarancije. |
 Dokument je razdužen
|
Aplikacija nudi mogućnost podnošenja više dokumenata u servis praćenja zaduženja/razduženja. Ova funkcionalnost dobrodošla je u situacijama kada se želi ubrzati podnošenje više od jednog dokumenta u sustav.
Da bi smo zadužili ili razdužili više dokumenata potrebno je selektirati više dokumenata na jedan od sljedećih načina
1. | Lijevom tipkom miša odabrati dokument. |
2. | Pritisnemo tipku CTRL i držimo je pritisutom na tipkovnici. |
3. | Selektiramo željene dokumente. |
ili
Ukoliko želimo odabrati dokumente u nizu
1. | Lijevom tipkom miša odabrati prvi dokument u nizu. |
2. | Pritisnemo tipku CTRL i držimo je pritisutom. |
3. | Odaberemo zadnji dokument niza. Program će sam selektirati dokumente između prvog i zadnjeg odabranog dokumenta |
 Višestruko selektirani dokumenti i podnošenje u sustav eGarancije
2. | Program će otvoriti dialoški okvir eGarancija - Zaduženje i razduženje, u kojem će prikazati informaciju o uspješnom zaduženju/razduženju jamstva u servisu praćenja; |
 Informacija o uspješnom zaduženju u servisu eGarancije
3. | Po uspješnom podnošenju, aplikacija mijenja ikonu zaduženje/razduženja. |
|
Kako bi izmjenili ili unjeli korisničko ime i/ili lozinku web servisa eGarancije potrebno je:

2. | Program će otvoriti dialoški okvir postavki aplikacije. Kliknite na |
3. | U odabiru korisnika, ukoliko to nije, odaberite Ime i prezime za koje želite promjeniti postavke prijave u servis eGarancije. |
4. | U odjeljku upišite korisničko ime i lozinku koju vam je dodjelio vaš administrator ili djelatnici tvrtke Nova ICT d.o.o. |

6. | Program će otvoriti dialoški okvir s upitom želite li spremiti promjene. Pritisnite . Ukoliko ne želite spremiti promjene pritisnite tipku . |
|